my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 4 September 2011

umm bestnye wawwawa

assalamualaikumm..
nnie nk cter nie emmm
kwn aku 2 oer nk kawen tahun dpan umm alhamdullilah...
aku tupang gembire...
yg sorg 2 bapak dye suh jdi pengapitt
umm untung nye ade org syg...aku j still single..
spe la yg bleh bukak hati aku yg da lame trtutp nie....
ummm aku xkot nk couple tpi aku sunyi sgat..
Jika ada CINTA antara KITA -

cintailah DIA..jika kau mencintai aku..sebab dlm kemahaan cinta_Nya, terselip cinta ku untukmu..tanpa cinta_Nya,sungguh aku tak tahu cara mencintaimu...

"Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami pasangan kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami),dan jadikanlah kami pemimpin orang-orang bertaqwa" (Al-Furqan 25:74)

miss someone........
If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldn't have fallen for the second.
 aku sllu jdi peneman...... umm menyedih kn....je hidup aku nie.....
hidup kesunyian mmg menyedihkn.....tpi aku ade PAPA AZRUL
xpi dye bkn spe2 aku still sme

sellu sendirian

kmana awk sye sendirian di sinie.....
miss awk sgat2.... smpai hati AWK wat sye cam nie..umm
sye smpah k AWK...smpai hati awk tggalkn sye..
sye sendirian awk......ummm
smpai skrg sye sendiriann ummm .......
sye benci awk.....benci sgat2....awk wat hati sye xleh trime org lain dri hidup sye
knpe awk.....awk suke eakk tgok sye cam nie...
ummmm is ok la awk harap awk hppy....
ummm aku harap d la org yg bleh bukak hati aku nie
aku harap sgat2...


No comments:

Post a Comment