my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 16 December 2011

sedih...kecewe

asssalamualaikum..
hari nie aku nagis truk sngat kwn2 aku trkejut tgok aku mcm 2..
yela aku sorg yg ceria tetibe ngis......smpai habis rumput2 kat quates nie aku cbut nsib baik pokok 2 bsa2 kalu x pokok 2 pon aku ley cbut....
berita yg aku trime ......mmbuat kn hati aku skit sgat ......aku xsggup tgung sorg2...
aku seorg yg suke pendam dlm hati ...aku lebih suke selesai kn mslah org dri mslah sendiri..
nasib baik ade abg am yg bg nasihat aku...bg aku smgat kat aku thank abg ammm..kalu time 2 aku da down gile da...nasib baikk nasib baik..ade abg ammm yg gendot nih
tpi mmg skit la aku tgung sorg2...aku nie ssh nk luah kn mslah aku kat orgg..
!semua suruh aku cari boy tpi hati aku x ley terime lagi.....ummm ssh2...tpi aku besyukor aku mmpunyai
ramai kwn....yg sentiase ade di sisi ..biar pon diorg xtau ape masalah aku yg sbnar....janji diorg hpy sdah
nihh la dyeee jejaka yg sgat baikkkk

 gmokknye dyeee huahuahuah
thankk abg amm playan peragai ika yg nakal
n brutal nihh
emm lpas da xdapt minum air soya free heheh..
gok la aku nihh..oppssss terlebih sdahhh..!

No comments:

Post a Comment