my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 19 April 2012

Family at MFM

Assalamualakum....n bismillahirohmannirohimm....hai semuaa
Sorry da lame Aku xbersua hehe...ok ape2 pon Aku nk cter
About my family at MFM ....

Fist is....yeahh msty la my papa it's is PaPA pIJAl dye nie
Suke sgat datang blan...it means suke MarAh la...
Hehehe tapi Aku ske suke tgok time dye happy mmg mcm org
Gler la kitchen 2 kn huhu...tpi pling Aku xske ble dye xde mOOd
Aku ase mcm nk pukul je hehehe...pape pon Aku happy coz dye Saudi jdi
Papa Aku....n Zura...thank papa we always miSS u...<3


Yg kedua is nanny heheh dye muda tpi Aku pggil dye nenek..
Heheh dye nie manager Aku yg pling cool hehe pape pon Bleh....
Emmm klu da cter pasal nanny nie perangai dye sme je mcm
Perangai papa...hehe sebijik,sejibik n so on la hehehe

Yg ketiga is bro li or lia or lie semua Bleh la...
Dye nie pengkit...tpi dye Mmg best...Aku ske ble Dgar dye
Bercerita layman siot hahaha pape all my family is superherO

N last is my best friends MaiZura hehe dye adik Aku ...
Aku pggil dye Angah ...Kalu dye off day Aku jade xd moOd nk
Kje sme jgak dye....kami nie da mcm kembar da hehe xleh berpisah hehe

Pape pon Aku syg korg semua...korg la sumber inspirasi Aku...
Aku SAYANG korg sgat2....

No comments:

Post a Comment