my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 7 June 2012

about love everthing gonna be ends!!

assalamualaikum..
hari nie aku mengeluarkan air mate...!because of  jam n heart everything gonna be ends..!
knpe semua ini berlaku..emm disbbkn salah fahm..Ya-Allah kau bantu la aku n kuat kan la kau..
untuk hadapi semua ini...aku tau aku memberi perana yg sngat kuat buat fmliy aku..it is about famliy
MFM about PAPA,ANGAH,BRO N GRANNY !! dah xterthan lgi air mateku..aku cube untuk kuat tpi
kuat aku cume setakat itu..aku sygkn semua n aku paling rapat dgan semua..!
aku sdih bile bro ckp "granny dh xd dlm senarai family n jgan sebut lgi name dye"
smpai k hati aku..x seriusly x...!aku dh tau kebenaranye tpi biala lah granny yg selesai kn n face to face dgn
papa..!aku xpnah salah kn grnny or papa..nie soal hati n persaan..hanye Allah shje yg tau bertape aku syg
kn korg semua..!!aku xkn biarkn korg sdih ..!biala la aku sdih xpe ..bia semua xtau aku tgah berduka k ape k...janji korg happy....!tlg la jgn gaduh...mne family yg sllu happy..yg sllu org puji "we are superhero'
mne semua tu...aku miss kn semua tu..knpe.semua tu hilang dgan sekelip mate..!
Ya-Allah aku sedih sgat2!aku sbgai org tgah n sebgai ALONG dlm fmily nie ..bnyak btol dugaan aku..!aku xbleh nk belah bahagikn kasih syg aku...! aku tau ANGAH pon nk jgak tlg aku tpi aku tau dye xmampu!
aku xkn bebankn dye..n aku xkn berahsia dgan dye!aku xmampu mnhan air mate aku smbil menaip air mateku keluar dgan lajunye...Ya-ALLAH xtertahan rasenye...skit rasenye hati nie..rase mcm terhiris..terguris..~~
aku tahu hanye ENGKAU shje yg tau perasaan aku..~~?dgn perasaan aku skrg nie..aku kusut dgn perasaan aku..serius aku ade masalah dgan perasaan aku...aku cbe untuk buang jauh2 rase ini ~~hati aku terseksa sgat2..tpi aku xpeduli n aku cbe untuk tepiskn sbb
bg aku itu xpenting yg penting right now is my fmliy..!!
aku akn usaha n sentiase berdoa supaye familiy aku kembali pulih...~~INSYA-ALLAH...~~


kesedihan bnyak mgajar kite


maafkn along klu along xmampu buat korg happy..


along dpt rase ape yg korg rase~~
along akn sentiase ade dgn korg mau pon ssh tau senang!!!


YA-ALLAH ape salah aku..ENGKAU mempermudahkn la
urusan aku AMIN!!!



semoge dgan aku cbe untuk meluahkn di blog ini hati aku kembali tenang...AMIN~~

No comments:

Post a Comment