my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 8 November 2012

i try to nevey give up!!

assalamualaikum semuaa...sorry la dh lme xupdate..ok kali ni aku nk cterkn pasal "kite jgn mudah mengalah!!umm tpi skrg aku plak ase mcm nk benti stgah jln....ok skrg aku nk cteraku sdh dinaiikkn pangkat...alhamdulillah sesangat kpada ALLAH subbahanAllah taala! aku  kne trsper kat mid velley...dala jauh latu mcm xberbaloi...korg bleh pikir aku kje kitchen penat wehh bleh kne jln jauh.!! hari pertama kdue leh than agi tpi hari ktige smbil jln nk blik smbil aku mnangis xtrlarat da aku ase!! dgn mne aku rindu kat ANGAH ,PAPA N SEmua warge MFM pavilion...walaopun kekadang ade yg mnyakitkn..tpi thats is my life!! i miss thats moment!!.mne dgan manager dye KUAT MEMBEBEL! aishh penat ase..,dgan hari2 tambang RM 10! pokai beb !bru ingat nk simpan duitt ..alamatnye xjadi la...umm.tpi aku akn cube sadaye upaye aku supeye aku bleh mlangkah dgan lebih berani demi mase dpn aku amin.....SO NOW DONT SAY GIVE JUST TRy n TRY N TRY.

No comments:

Post a Comment