my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 15 May 2013

kejutan lagi :)

assalamualaikum semua..emm nk cter
saye dilamar oleh seseorg lelaki..mcm xpecaye je...
name dye muhammad CANDAR WIJAYA percaye tak pecaye tak....
umm mmg xcaye aku smpai skrg xcaye..umm ade jgk org nk kat akukn..
pape pon aku rase bersyukur giler..alhamdulillah...
tpi still xbg jawapan lagi kat abg mad..yela nk kawen bukan perkare main2
aku kne bnyak pikir dulu pape pon..sbb aku nk hidup gan dye bukan sehari 2 tpi smpai bile2..
dan aku tidak pernah pandang pada harta cukup la sekadar setia dan sayang aku dgan ikhlas..
aku nk org yg boleh jadi Imam untuk aku kelak...YaALLAH semoge abg mad dari gologan yg bleh membibing aku amin amin..

abg mad suke buat aku hhpy..
bile aku gah bersedih dye tahu tahu je...and sllu make me so so so so HAPPY..
alhamdulillah Allah mempertemukan aku dgn dye..aku hrap hubungan aku gan dye akn kekal..
walaupon pon kita tidak di takdirkn untuk bersame..!tpi aku harap bersame la AMIN AMIN hihi gatai NOh hahaha..

semejak abg mad msj yg dye ckp dye nk pinang aku..
sampai kehari nie aku senyum xperHENTI hihihihii
aptb hihih ape dah jadi gan aku nie GILA agaknye haha pape pon hope berkekalan la senyuman aku nie hahah
amin amin..

k la aku nk mengundurkan diri ni..almaklum la curi mase kje ni haha
k la babai
XOXO

No comments:

Post a Comment