my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 14 May 2011

peluang!

nasib2...xntah knpe la gan aku nie...xbis2 tepuk sbelah tgan lgi...?
Tpi knpe dye bgi aku peluang yg amat besa untuk memiliki diri dye..
setiap hari dye msj tnye kaba time aku skit dye la org yg pling risau sekli
dye sllu jge makn minum aku......!
ari 2 aku bkak FB tbe aku tgok dye da baik blik gan ex dye
tibe2 j hati aku sakit gler...aku rase 2 tpe lagi yg lgi skit
ade malam 2 dye kol aku lepas 2 aku kte la
ika: nmpaknye ko da baik blik gan ex ko
fik:yla aku nk dye blik la
aku dgar j perkataan 2 trus aku rse mcm nk nangis j allah j yg tau perasan aku time 2 
hancur bgaikan spihan kace
emmm mcm nie la kot ati aku saat nie..huhuhuh
adsushhh beratnye rse nak ngis j
korg nk tau x siap aku tlg nshat kan dye lagi
sruh dye cbe ambik hati ex awek dye lgi
ape korg rse!
ada kah ati korag sdg mnyayi...
mnyayi lgu sdh mybe..
sme la mcm aku..huhuhu sdh gle..

entah mcm mne la kau bleh syg gler kat die aku pon xtau...
a think friend better kot ummmm
tpi aku x kan give up

aku sllu doakn kbhagian dye that all 
mybe 2 yg terbaik
 k la guys  2 j yg aku nk kongsikn babai wasalam

by:liana atika

IKA BRUTAL YG COMEL






No comments:

Post a Comment