my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 1 May 2011

sweet family

wahhh ari nie aku happy sgat why sbb aku 1 fmliy tgok cter hantu kat umah huhuhu
aku gan adik aku 24 hour menjerit mak aku mrh la dye ckp dye bkn tkot tgok cter 2 dye tkot tgok aku dan adik aku asyik menjerit j hahah...hampir2 mak aku tercekik tulang gare2 aku gan adik aku punye psal nnty x psal2 klua kat surat khbar warga tua tercekik tulang disbbkn oleh anak2 hahahah ....
lpas 2 s2 rumah speaking bhse indonesia sbb tgok cter indonesia hahah
abg aku pekat gler bhse jawa dye aku gan adiik aku glak smpai pecah prot hahahaha...
pe ldi adik aku ambik gtah rambut pas2 ikat rambut aku jdi mcm bibik huhu pe lgi glak la kmi s2 fmily hah
                                                                         nie abg aku




                                                                 nie adk aku huhuh gmba mak aku gan
aadk aku yg ldi s2 x dpt nk dikesan huhuhuh ok la babai

by liana atika                             IKA BRUTAL YG COMEL







                                                               

No comments:

Post a Comment