my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 26 June 2011

emmmm!

asslamualaikum.....guysss!

hari nie aku rase aku nk merepekkkk!!
sbb aku rase boring so aku da felling lebiih huhuhu

boring face.....

ok2 sambung aku punye ayat jiwang huahua

cinta ini umpama sebijik bawang,
semasa bercinta harus mengupas lapisan2
topeng misteri itu
tapi kesudahannya kita akan sedar
tiada apa-apa di dalamnya kecuali
air mata......


huahua ape mcm ok x huahua nk lagi x jap2

cinta bukan racun yang membunuh kalau apa yang kita cari
itu adalah cinta ya benar2 sejati !!!

ingat 2 korng cintu 2 bkan racun tau2 jgn plak korng nk benci pada cinta
cinta 2 lari dari hati...so paham2 jla yuppp n jgn trlmpau obsesss sgt da la hua hua

bang kate ana rafalie...bleh pandang2 jgn pengang2 huhuh ingat 2 huahua

malu plak aku nie trlebih sdah huhuhhh
ape lgi yg nk cter ekkk
 xde kot 2 j tok ari ni k guysss babai wasalam

by:liana atika

ika brutal yg comel....

hidup bia lepak ilmu bia gempak!


No comments:

Post a Comment