my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 16 June 2011

Rosdiana!

ASSALAMUALAIKUM guys ....
aku nk cter nie ummm mcm mne nk start ekk jap2 bia aku pikir lu eeemmmmm?
hah mcm nie jelah semalam 15.6.2011 start pukul 2 petang.....
hari tersebut ROSDIANA adalah COD Chef Of The Day 1 skli aku gan nana check in barang2..
check la mane tau ckup k tidak...ok semua barang cukup siap ade lebih lgi..ape lgi mula operation kteorg ya itu bawak barang lebih blik umah hahah biase la org tgah pokai la katakn ahaahahha...



sebenarnye bkan 2 yg aku nk cterkn hahah jgn marah beb...
mcm nie cter dye ok semalam stratje ktorg siapkn brg tok msak...geng2 ktorg bnyak mmbantu..
dari appertizer smpai soup semua berjalan dgan lancar tibe MIAN CAUSE dgan DESSERT  semua jdi 
serabut ckit tpi main couse still ble lagi....!dessert semuanye hancur kecian kat nana yla korg byangkn la kalu main couse salah ble la nak btol kn macm masin k ape k tpi kalu kek x msuk 1 brg
semua x jdi la kan...ape lg kecewe la dye yela coustemer ramai yg tggu dessert tapi x smpai2...yela dessert melekat plak kat dlam bekas pembakar da x tau nk buat ape ktorg serve kat dalam pekas 2 skli malu dohh tapi nk buat mcm mne bende d nk belaku so pasrah jela.....tapi group B still the best di mata aku huhuh lebih2 plak aku nie hahahhaa








No comments:

Post a Comment