my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 8 July 2011

bisollllllll!

assalamualaikum guyss...aku nk cter
sjak hari ape tah tibe2 j aku ade bisoll.....
nk tido sush we ....mcm2 cre da aku cbe aku tongeng sne aku tongeng sini...
tpi still ssh nk tdo....lepas lidah aku pecah kple aku pening ,badan skit ,n nasib baik gigi da ok
klu x aku rase emmmm lu org pikir la sendiri hahahahah..
emmm mne gan nk duduk ssh mne nk dgn nk eyak ssh huhuh
tulisan terbesar plak sory la huahuahua....emmmmm...
hari ni aku dpat mkn free sbb ade org blje emmm yummy
mkn buger kat showru emmmm.....kesian abg 2 tgok mke aku asyik nk
mintak blje j...hee tpi aku ckp main2 j dye yh serius nk blje aku pon on jla hahahah
klu hari2 bankrup la hahahah
 k la guys that all for today nite,,,

by:liana atika


ika brutal yg comel

No comments:

Post a Comment