my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 16 July 2011

dairiku semalam n hari ini!

assalamualaikum..
nie cek da habak mai...hehehe silap bahase plak 
maklum la nk pg pratikal kat penang la kate kn hehehe...
nie hah aku nk cter semalm aku d kls miss amy mmg boring la kn aku nk ckp
topic lain yg di bincangkn pon lain la kn..emm aku
rase mcm nk kua j dri kls 2...emmm selepas tiga jam
aku mdgar perkara yg mmbosankn akhirnye yessssss tamat jgak
sesi pembelajaran hheheh ayat pawer punye heheh..
lpas ape lgi aku cpat2 g tgok nana wat shoting....
emmm best kak diorg ckp dpan camera adde yg gugup ade yg
asyik2 kne cut je heheh kesian diorg aku pon msty mcm 2
aku ade rezeki la kn heheh..
ok lpas semua selasai aku gan nana pon nk la blik hostel..
ok aku buat la ape yg aku selalu buat kat org
iaitu  COL ME BACK...hehehehe
ble aku buat j tibe2 abah kate dye kua menyerap la darah aku
da letih pas2 lambat plak..eeeeeee!
aku pon lpak la gan nabil,mira n zul borak2 smpai la ven smpai
ok smpai j kat umah ....korg nk tau ape yg trjdi aku n nana LUPE BWK KUNCI RUMAH
nk dekat  2 jam aku n nana duduk kat dpan pintu umah da macam
bde ketorg buat cokel sne ckel snie xde jgak jlan penyelesaian..
akhirnye aku gan nana bekelah di dpn pintu umah kami makn,aku brcerita...
aku da hampir nk tdo aku pon kol la abg fikri sruh dye mintak 
bdak junior kunci..emmm tggu2 punye tggu akhirnye bdak junior pon blik aku ape lgi
penjerit ske la heheh ...blik2 aku tkar bju pas2 terus tido ,,,
bgon2 j da nk isyak hehhe...lepas 2 nana ajk masak pas habis makn aku bce novel pas2
tido~ ~ ~ ~ ~
keesokan harinye
aku sdap2 mlayan mimpi tbe pintu diketuk pukul 5 pagi
aku bkak la rupenye kak kema heheh kak senior ksygan aku heheh
pas2 aku tido blik...
isss ade lgi org yg kcau aku iaitu amsyar hehehe
dye ajak kua la aku dgan mamai lalu blakahkn kaki msuk blik air...sesudah mandi aku
pon siap2 laaku pon kua...tggu bas smpai aku ble
hilang ksbaran nasib baik bas 2 smpai ..klu x aku saman "berani k sye "
heheh amsyar da tggu aku kat LRT..
ble aku nmpak j kelibat amsyar aku pon senyum kambing la
mne xnye dye tggu aku lme kot hehh bak kate lain bik ati la heheh
ok smpai j masjid jamek aku n amsyar dri tmpat makn dlu 
sbb perot da nynyi lagu juvana heheh
smbil makn smbil mnuggu dibah ..
lpas dibah smpai aku gan amsyar tggu plak dibah mkn..
ok lps bis aku mulakn operasi iaitu...mcri brg tok event aku...
aku hpy sbb amsyar x brkepit gan dibah sbb amsyar berkepit gan aku plak heheh
smpai aku nk msuk 7E pon dye nk ikot..aku cko ape "ehh asl ko ikot aku nie"
dye ckp"aku kn syg ko nnty ko hilang cm mne'
aku pon glak la hahah..aku ckp dye sewell..
emmm lpas 2 aku g la tmpat nie
brg dye murah gak heheh time nie aku ckp la gan amsyar
main2 j..aku ckp ape nk kte couple lpas event kte clash nk
dye pon ok..aku main2 j kot ...ummmm
ok lpas aku gan dye ckp la mama awk....heheh xhabis2
ok...ok lpas aku blik j blik dri bli brg aku trus msk nana lapa..aku  d hadiah kn nana
jam comel heheh xd persahabatan heheh yla dye dok jauh ..entah ble plak aku nk jmpe gan dye kn..
ok lpas mkn aku bace novel lpas nana chat la gan amsyar..
dye mgaku aku couple dye ohh tlg la heheh..
aku xnk lgi we..heheh grau j kot

No comments:

Post a Comment