my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 27 January 2012

i really miss u..

BISMILLAHIROHMANIROHIM......
rindunye aku kat dye....hanya allah shaje yg tau...
tpi rindu aku nie hnye bleh aku pendam shje...bia aku sorg yg merseknnye..
aku yg slh..aku jtuh hti dgan org yg sdah dimiliki.....
hati dan perasan kita semua 2 Allah yg menentukan...aku hnye bleh pasrah...dan hnye menunggu shaje...
itu yg aku mmapu.....Allah sumpah aku rindu gan dye..
ape khabar dye skrg...dulu kite sering msj....tpi skrg aku msj dye ....mcm xd respon..aku yg syok sendiri....
aku rindun dyee...walaupon dye x hensem mne..tpi di mate aku die cukup tampan...Allah aku amat merinduinye itu shje yg bleh aku rase buat saat nie....Dye da lupe kn aku k...~~~aku rindu akn seyumamnye...guraunye yg sering mengusik aku kala aku sdang kusyuk mmbuat kje.....semua yg aku lalui bersme xlebih dri sorg guru dgan anak murid~~~  tpi persan aku.....!aku cbe untuk melupainye dgan msj gan kamal...kamal dye mmg baik gan hari2 dye msj n call aku tpi bkn aku xnk terime dye tpi hati aku ..kalu aku terime dye tpi hati aku dkat org lain sme je....abg angkat aku sruh aku knl2 dulu gan kamal..umm i'm just say baik la...ok n so on....ummm aku sllu mcm nie suke suka kat org yg salah nk buat mcm mne...hati dan perasan yg menentukn..sbagai contoh org yg kite benci pon bleh jdi syg semua tu bkn kite yg tentukan Allah yg menntukan..aku hnya ble berdoa dan trus berdoa....
biar pon hari2 aku trbnyangkn wajahnye...hati skit sngat mnhan rindu....
 aku sering termenng..xtau ape yg aku pikirkn kadang ape 
yg aku ckpkn aku mcm buat xtau aku mcm dlm dunia aku jea....

kdng2 tu rse mcm nk nagis je pon ade rindu aku akn dye
smkin lme smkin kuat...
walupon aku nangis air mate darah skli pon kalu ia bkn jodoh aku..
aku pasrah n redha......
aku pecaye jodoh Allah....

But i'm still waiting......
walau berpe lame aku akan menungu.....
slgi ia blom berkhawin aku masih ade harapan.....
 go go go.......ika..u can do ittt.....


No comments:

Post a Comment