my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 15 January 2012

Miss everyone call me angrybird

Assalamualaikumm....
Emm rindu dgan panggilan angry bird....
Panggilan 2 sungguh bermakna buat aku....
Panggilan itu membawa aku k Langkawi
Panggilan itu mendayu2 mengingatkan aku kepada memory di Langkawi...
Mmg banyak sgat memory kat sne.....
Aku seorang budak yg sgat nakal....mmg banyak sgat kenangan bersama semua...
Rindu sgat2..... Rindu dgan paggln "baby" n "angry bird" ummm semua itu kngan...
Aku amat rapat dengan semua org kat sana....
Dgan semua aku rapat...Dari drive van sampai la....stworrt.....
Mne gan traniee semua la....semua panggil aku angry bird ....i miss that..
Aku nk panggilan angry bird 2 tggal kat langkawi aku xnk sampai kat Kl org pggil aku angry bird
Itu bleh membuatkan aku lagi bertambah sedih..aku kat sne disygi oleh semua org...emmmm
Kl name itu membuat aku bertambah stres ...mmbuatkn aku bertambah nk gle...
Suasne x sne McM Kat langkawi ...langkawi tenang Mmbuatkn aku lupe akan semua masalah...
Akan tetapi...aku harus mneruskn pengajian
...langkawi
Mmbuatkn banyak perubahan..buat aku....perubahan yg baik...membuatkan aku faham erti hidup...
Erti sayang..erti ikhlas n SO on ........

I miss all terutama abg angkat aku shahrol,chef wan,chef arus n semua...
Xlupe abg am..edy.chef madi,syaren,denish n semua thankkkk 2 Allah... Sebab temukan aku dgan diorgggg...aku bersyukur sgat...!

THANKKKK ALL I GONNA MISS U ALL

No comments:

Post a Comment