my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 25 July 2012

lorong...umm lelaki

assalamualaikum...
aku nk berkarang aku xpndai tpi..ni skadar ingin berkongsi cerita
umm sshkn jadi seorg budk LORONG umm dgar je name lorong mesty semua..
pikir bdk lorong nie jhat...cbe pikir klu bkn ibu pape yg mencorakkn dye jadi mcm tu
siape lagi...umm kehidupan di lorong bkn senang..kite pergi sekolah diorg kite xtahu pon..
umm ade pulak yg mak dye jadi 'pelacur' untuk sara ank mkn hu!sedih aku tgok kehidupan yg mcm tu!
cbe bayangkn klu 'perlacur' tu ada ank perempuan yg berumur 10 k 11 tahun...
cnth la 'mak dye g beli barang dye biakn ank dye kat umah "LORONG" lpas  BF or pelanggan mak
dye dtg n dye tgok ade ank dare kat umah ..ape akan lelaki tu buat ble tgok pumpuan yg BERGETAH..
ummm  "dh xkire la bdk k tidak.. lpas tu mula yg si mak tu mnangis ..buang mase je tu semua.bygkn la ..!kekadang tu sanggup seorg mak yg menjual ank
nye sendiri..SUBHANAALLAH!!NASIB bdk dilorong...!ade pulak yg hidup dgan dikelilingi oleh
gangster yg mmpunyai bnyak senjata api...korg xtkut k...aku yakin diorg pon rase ape yg kite rase..
n kehidupan di lorong itu bnyak perjanjian antara manusia yg sanggup bunuh membunuh,,,



moral:jgn la kite menghina seseorg tu tnpe sbb...sbb kite xtau ape yg mereka lalui...
         

ok nie je yg aku nk cter kn...klu ade terslh eja ke maaf la..almaklum la ika kn..
hehe..thank for writing my story,,,babai....

No comments:

Post a Comment