my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 13 August 2012

akhirnye tamat sudah diploma

assalamualaikum.... sorry dh lame xupdate blog ..!
coz dh last semester kn u alls hihihih....alhamdulillah Allah terlah berikn aku kekuatan
untuk mghabiskn pembelajaran aku dengan penuh rase sabar...alhamdulillah aku panjat setinggi2
kesyukuran padamu ya-Allah sbb engkau terlah kuniakn aku kwn2 yg baik bg aku..
dan alhamdulillah jugak selam aku blaja aku tiada sebarang musuh pon....lagi
sayang akn aku adalah...!!ble aku teringgat perjalanan aku sepanjang 2thun stgah nie..umm
sedih aku rase nk meninggalknn kawn2 erti kate lain 'SAHABAT2' aku ..ummm
bnyak sngat memory aku bersame dgan dye...rase nk mnagis je! setiap pertemuan ade perpisahannye so aku kene redha!!

jom ushar pic2 nihh


nie time commesial class mcm2 terjdi kat snie


nie time MOD aku..tgok la mcm mne aku 
rapat gan diorg...umm sedihhnye


sweet je time ummm


nie qira aku punye bff hihih comel kn dye..
sbrnye bnayk sngat bff akuhihihi


wif my sistar....
kuikui..nie lagi stu dari bff smpai k
da jadi adikkk... aku syg sgat kt dyee..


this is my lovely team...
nie la project last aku..
kne meniange......
bnyk le kngan kat snie...
eeeeeeeeeeeeee tahu nk ckp ape ase nk jerit
n say i love u guyss!!
:'(

walaupon bnyak rentangan n dugaan yg kami hadapi...mase last sem...kami telan je semua tu dgan rase bersyukur....bia Allahh sahje yg tahu....

pape pon wish me luck dlm hidup ye...
ok la smpai di snie shj ley...insya_Allah ade rezeki aku smbung blik...!!








No comments:

Post a Comment