my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 23 October 2013

Kalau boleh!

Assalamualaikum....
Mlm ni bukan aq nk cter sedih tpi aku mmg sedih hukhuk

Kalau bleh aku putarkn waktu..aku nk betulkn semua bnde...aq xnk bg korg bnci kat aq...sbb aq sgt2 syg kn korg mcm fmly aku sndiri..tpi nk putarkn waktu tu mustahil aq kne harunginye walaupun pahit untuk ditelan..
Aq nk sgt tgok korg ,melawat korg tpi semua dh mustahil bgi aq...aq malu dgn diri aq sndiri...aku malu!sbb aq xleh ble berthan kn antara due2! korg dgn buah hati aku ....!abg man ika rindu kat abg man tpi ika tau abg man bncikn ika sgt2 kn kn....sbb ika xnk dgar ckp abg man...tpi ika xmampu abg..ika rindu kat abg sgt2 !ika cume nk abg man tahu ika tulis bnde sambil ika mengalirkn air mate sbb ika sedih sgt knpe semuanye kucar kacir smpai mcm ni...! Abg man yg suruh ika cari buah hati ..ni ika dh jmpe ika dh Jumpe abg!T_T ika sllu suruh abg ckp dgn bansi ...tpi abg ckp *haaa mals la aq nk masuk cmpur* abg thukn yg ika ni xkuat dn xpandai! Ika dh cter smua kat abg...seharusnye abg tahu...

Pape pon ika nk abg thu ika amt2 rindukn abg...ika xpnah marahkn abg n xpnah skit pon bencikn abg...abg tetap abg ika!hope stu hari nnty abg akan fhm...umm abg nk tahu skrg ika dh pilih amirul muazzin!ika nk sgt cter kat abg yg ika bhgia skrg.!xmcm dulu umm alangkah best klu abg tahu tu semua T_T ....

Pape pon ika doakn Allah bukak pintu hati abg...dan berikn hidayah untuk abg supaye abg berubah k jln Allah....
Ika janji dgn abg ika akn KUAT!hihihu ummm

Sweet memory gmba dia senget..tpi ok la (*^﹏^*)

No comments:

Post a Comment