my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 18 October 2013

Kalau la

Assalamualaikum ku memulakn coretan di pagi2 buta ni...isi hati ingin berkate2

Kan best kalau ada doremon kat depan mate skrg , saya akan mintak pintu kemane saje , sbb saya nk selalu ada di sisi awk walaupon sejauh mane awak berade..

Kalau lah bleh kn saya nk sgat berkawan dgn Giant sbb  sye akn bisik kat Giant tu *Giant tlg sye jage Amirul Muazzin untuk saye* bia xd spe pon yg berani kacau awk..

Kalau lah bleh saye nk sgt berkwn dgn Suniyo walaupon Suniyo tu sengau and kuat membebel..sekurang2nye dia akn sentiase bgtahu saye keadaan awk skrg...

Kalau lah bleh saya nk sgt berkawan dgn Shizuka sbb Shizuka baik dan dia akan jage awak untuk saye bila awk dlm keadaan yg xsehat sbb sye jauh nk jage awk .

Dan kalau lah bleh saya nk nk nk sgt kwn dgn Nobita walaupon Nobita kuat nangis and ssh nk usaha sndiri..tpi dia seorg yg Baik dn Jujur..saya suke klu Nobita jadi kawan baik awk ...suke sgt..

KALAU LAH BLEH! Tpi bnde ni mustahil..saya hanya mampu berdoa dan terus berdoa...untuk awk...semoge awk xakn lupekn saye...hihi..

Miss u AMIRUL MUAZZIN hanya Allah sahaja yg tahu bertape saye rindu kan awk sgt2.. saye pacaye satu hari nnty awk la akan jadi IMAM untuk saya..Aamiin..

Saye xnk pape pon dri awk ..kecuali awk bleh membimbing saye menuju Jannah (ke jln Allah ) itu sahaja yg saye nk..dan misalnye awk bukan jodoh untuk saye..saye bersyukur sgt sbb saye kenal dgn awk....

Ok guys itu saje untuk pagi ni inshaAllab klu ade mase saye akn update lagi hihi babai

Asslamualaikum

No comments:

Post a Comment