my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 2 March 2011

ada kah aku malang

emmm ada kah aku malang...emmmm aku x penah couple lebih dri sthun..sdy emmmm!!
adekh aku akan sllu mcm nie tau pon slainnye...emmm aku terime takdir allah seadenye...
aku sdey bila mmber2 aku kua gan bf die aku nie bagaikn angse yg hodoh xd spe pon yg ske aku..!
emmm org sllu ejek aku lelaki pakai tdung n aku sllu diketawekn.eemmm but aku still tnjuk kn riak wajah yg ceria x pnah aku mnujuk kn wajah yg muram....aku ske buat mmber aku hppy tpi sbaliknye hati aku yg mrane...smua org x pdai nk bce riak muke aku time 2 aku sdh k ape k....tpi aku x kisah janji mmber aku hppy...<3 aty aku sllu trse sunyi,sdey n sbgainye n aku hpy mmpnyai mmber n family yg sgat syg kn aku huhuhu...i wish i fine my love..skrg  just pikirkn study j ok ika ....

4 comments:

  1. bersaba la cyg. sesungguh nye Allah Maha Mangetahui and Maha Adil. dowang tu jeles ng ika dats y la cmtu. xpena nk tgk owang laen ckit. kan kan ?

    ReplyDelete
  2. emmm btol la2 mybe ika j yg kuat jlezz huhuh :(

    ReplyDelete
  3. ika,,, jgn risau. there'll be someone perfect 4 u... skang takyah pikir sunyi ke apa.. STUDY FIRST! aku kan ada bebeh! AT LEAST,, ko pnah gak merasa couple. aku nih? wei, aku lg malang lah.. ko dikira patut b'syukur tau! aku tk pnah langsung merasa apa yg teenage lain rasa, tp aku tak kisah,,, "AIMAN TK KISAH" kalo ada member ko ckp2 pasal ko.. wat tak dgr je,, diorang ada ke?
    p/s: terima kelemahan dan pada masa yg sama, jadikannya kekuatan! GANBATTE! dr situ ko akan jmpa keyakinan. eceh! aku wat ayat baru la wei...

    ReplyDelete
  4. ok aku dgar kte2 kau huhuhuh

    ReplyDelete