my pic

my pic

TEK TOK! ^-^




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 13 March 2011

esok keje...

emmm esok aku da strt keje mcm mne la agaknye .....emmmm ku keje kat sungai wang...promoter je
boleh la stakat nk cari duit huhuhu untuk c.class yg akn dtg huh..aku xley la  nk harapkn duit dri fmily j
mmg xkn ckup la .....aku kje dlam 1 blan lebih bleh ckup la untuk diut c.class 2 nnty..!bg mak aku sikt..emm
ckp2...!korang nak tau x aku da lme mgidamkn gitar huhuh




                                                    ini slh satu gitar impian aku  ganas kn huu




                                                  nie pon sme gak..smart kn huhuh harga pon smart gak huhu
simpan duit jgn x simpan....huhuh aku ingat nk bli satu la..emmm cu pikir klu aku bli cukup k duit aku emmm
emmm ummmm...yes aku tolak aku tmbah ckup2...huhuh aku pon da tgok da harga dye aku rse ckup2
kat kolej aku....aku d duru yg ble mgajar aku name dye RASYDAN korg nk tgok guru dye ushar lu pic
 hah nie la guruku huhuhu memandai je aku nie 
hhuh cam mne korg pcye x huhuh
dye la yg akn ajar aku main gitar 2 pun klu dye
x bz la ummm korg doa kn la moga2 aku dpat la gitar idaman aku 2
i hope huhuh

emmm sambung blik topic kte emmm lepas bli gitar aku ingat nk masak kan chicken chop tok mmber2 aku ylakn aku da janji gan dye org nk msk kn tok diorg bajet bli brg mybe RM 100 kot ummm...lpas 2
aku nk bli barang keperluan plak adushh!!! bnyaknye gaji bru bpe umm tlg laa peningnye pale aku nie huh
tpi yg penting gitar 2 dulu hohohoho...!





emmmm susah2 dahulu senang2 kemudian aku kne pgang prinsip 2 huhu klu aku da bjye la huhu
n klu aku nk ape yg aku nk la mcm mne 2 ? aku pon pening huhuh ok la guys aku nk cau dlu
if aku ade mse aku akn cter about what happen in my life ok
wait for me huhhu babai

by:Liana atika

No comments:

Post a Comment